Perçemve randevum var dişe bir süredir ağrıyor gidip kurtulmak istiyorum ama ne yaparlar acır mı bilmiyorum
Seneler önce bir dişime dolgu oldu acımadı ama korkuyorum yine de
YouTube den video izliyorum bu saatte ordaki yorumları okudum kimi yapılırken acıyor kimi acımıyor demiş
Sol en arka dişim bir tarafından kırıldı ve kırık biraz büyüdü içi beyaz gibi Duruyır buna dolgu yaparlar dimi
Yalın zaman da dolgu yapan acı oluyor mu ne işlem uyguluyor lar bilgi verir misiniz