Grupyildizi Sleppy yenidogan islak mendil kullaniyorum az once yuzumu sildim onun fena yakti kuzinimede verdin onuda yakti kullanan bi denesin neden boyle yakarki merak ettim zararli ozamn
Emir123ali Grupyildizi Bütün ıslak mendiller yakıyor izotonik sulu olandan kullanıyorum ben bazen yıkayarak kullanıyorum hepsinin içende sabun olduğu için yakıyor aslında hiç biri iyi değil ama ıslak mendili mecbur kullanıyoruz
SEDANURRRR Grupyildizi ıslak mendil yerine bebek temizleme pamuğu al ıslatıp sil canım çoğu ıslak mendil soliston ve paraben içermese bile alerji yapıyor ben dalin kullandım vucüdü döktü bebek temizleme pamuğu kullanıyorum bebekten bebeğe değişiyor
gocebebirbayan Grupyildizi molfix izotonik sulu ıslak mendil kullanıyordum kızıma 9 aylık. Ama baktım ıslak mendil kullandıkça pişik oluyor önce ıslak mendili yıkayıp kullandım. Ama şimdi pamuk kullanıyorum. Pamuğu ıslatıyorum mis gibi oluyor hiç de pişik olmuyor. Islak mendil hiç iyi birşey değil aslında
MasalsMommy Grupyildizi Bunu ben de kullandım bir ara ama hiç öyle bir şey yaşamadım canım ya. Ama zaten ıslak mendil kullanıyorsan bebeğine yıkayıp kullan. Benim kızım 1.5 yaşında ben hala ıslak mendilleri yıkayıp kullanıyorum çok zorda kalmadıkça direk kullanmam kızıma
Zurafa Bebeklerin vücut ph değeri bizimkilerden farklı olduğu için bizim cildimizi yakıyor.ıslak mendiller onların cildine göre üretiliyor benim bilgim bu şekilde
MaviPanterAnne Zurafa umarım öyledir gecen ben zorda kalınca oğlumun ıslak mendilini kullanmak zorunda kaldım. Totom yandı ayıptır söylemesi. Dedm Allahm beni yaktıysa bu oğlanda bi yanma olmuyo mu bu ne.ki öyle ucuz ıslak mendil de kullanmm
Zurafa MaviPanterAnne zaten dediğiniz gibi olsa altlarını temizletmek istemezler sanki rahatsız olurlar mutlaka
Derinmevzu20 MaviPanterAnne pamuk kullansanız , benim kızım 16 aylık hep pamuk kullandım. Çok şükür derdi de olmuyor içimiz rahat kullanıyoruz
MaviPanterAnne Derinmevzu20 ya evet aslında en doğalı bu ama suan onu yapmam çok zor. Oğlum 2 buçuk yasında ve tuvaletini pamukla temizlemm çok zor olur bide 2 yassendromunda altunı değişnk zulum o yüzden ıslak mendil en pratiği suan
Derinmevzu20 MaviPanterAnne bizim daha o döneme var haklısınız sanırım . Allah kolaylık ve sabır versin
Kirginanne Grupyildizi evet aynı şeyi ben de yaşamıştım makyajımı çıkartmak için yüzüme sürdüm baya yakıyor. En mantıklısı su+pamuk. Ben tuper ın ıslak nendil kutusunu aldım içine bebek temizleme pamuğu koyup tatlı suyla ıslattım daha güzel temizliyor hem pişik de yapmıyor
Grupyildizi Kirginanne bn zaten su zamana kadar hic kullanmamistim ilk kez aldim bnde alt acma pamugu kullaniyorum normalde artik devam edicem yine