Bir_prens_bir_prenses Arkadaşlar aniden kaburgama bi ağrı girdi uykudan uyandıran bi ağrı sırtıma doğru on tarafta bi ağrım yok başka bi sikayetim yok üşütmüş muyumdur yoksa kötü bisey mi napmaliyim korktum😥
Bir_prens_bir_prenses Bir_prens_bir_prenses birde 2 ay önce sezeryan olmuştum bunla bi bağlantısı var mıdır acaba
Bir_prens_bir_prenses buzlulimonata olabilir dün atletle uyumuşum uyandığımda üşümüştüm baya normal midir yani
Tugbadeniz1 Bir_prens_bir_prenses bundan kaynaklıdır benimde kürek kemiğime girer gogsumu bile acıtır ama hep soğuk alınca oluyor havlu kızdırıp koyun bide masaj iyi geliyor
buzlulimonata Bir_prens_bir_prenses evet olabilir. Sezeryanla alakali degildir. Akliniza kalp spazmi ya krizi gbi seyler getirmeyin. Onlarfa en tipik belirti gögse öküz oturmasi gbi bir agirlik, mide yanmasi veya baska mide sikayetleridir. Muhtemelen üsütmüssünüzdür☺️
Omero21 Bir_prens_bir_prenses benim de sezaryenden sonra çok ağrımıştı kesin kırıldı diyodum ama hiçbirşey doktorada gittim yokmuş sanırım doğumdan sonra kemikler yerine oturuyo ya
buzlulimonata Bir_prens_bir_prenses Allah korusun☺️Öyle olsa baska seyler olurdu icinizi ferah tutun üsütmüssünz siz☺️