3 aylık kızım emiyor emiyor memeyi bırakıp deli gibi ağlıyor gece hiç bir sorun yaşamıyoruz emzirirken ama gündüz olunca emmek istemiyor zorla emzirince de emip emip bırakıp deli gibi ağlıyor aradan 1 dakka geçmeden geri memeyi ağzına aldığında emiyor bırakıyor başlıyor ağlamaya kilo alımı da bu zamana kadar iyiydi kilo kaybetmiyor ama kilo da az alıyor bez sayısı iyi huzursuzluğu yok normalde ağlaması da yok ama olay gündüz emmeye geldi mi sıkıntı ve bunu sürekli de yapmıyor arada bi yapıyor bilemedim ne olacak böyle normal mi değil mi annelik tam bir yetersizlik duygusu bu dönemde 😏