Necla123 Merhaba arkadaşlar bugün 40 çıktı bizim şu lohusa piskolojisinden de Kurtulduk çok şükür ⅚ gündür kahverengi lekelenmem oluyor adet olcm diyorum bir türlü kırmızıya dönmedi neden acaba
Ttugbaa Necla123 valla bende ağustosta doğum yaptım 40 çıkalı oldu baya leke bazen geliyo tam olcam diyorum olmuyorum netten araştırıyorum 5 6 aya kadar olmayan var zaten olunca sütün tadı falanda değişiyomuş 6 aya kadar olmasamda olur zaten zar zor emiyo 🙄☺️