SimayT Hanımlar merhaba yoğurt yapma makinesi kullanan var mı varsa hangi marka yardımcı olur musunuz 😌
Ebru-isil SimayT kullandım simbonun vardı ama satınalmamıstım kayınvalidemde vardı ondan aldım onu da geri vericem onun yerine derece ölçen gıda termometresi aldım.Gelsin taş gibi yoğurtlar :) üstelik 17-20 TL ye halloluyor.
kenankaan SimayT kiwininkini kullanıyorum memnunum, A101’de gelmişti de almıstım 1 sene olacak nerdeyse
GunesliHayat SimayT 2 senedir weewell kullanıyorum çok memnunum.soğuk sütten bile taş gibi yoğurt yapıyor 8 saatte.
Lezginka Weewell alıcam, öyle duruyor. En çok o önerilmiş. Bir yandan arçelik de aklıma gelmiyor değil, ona da bir bakın derim
GunesliHayat Smy16 ben hep activia yoğurtla mayalarım,3. Yapışımda yeni kutu activiayla mayalarım probiyotik değeri yenilensin diye 😌
GunesliHayat Smy16 allah allah neden ki acaba?bir keresinde ben geceden makineyi çalıştırmıştım bir ara elektrikler gitmiş makine durmuş,onzaman öyle olmuştu sadece.öyle bir şey olabilir mi?