Bi hafta once 2 buçuk aylık bebeğimle 3 saatlik bi ucuş yaptık, çok rahat geçirdik. Bende çok tedirgindim, nasıl gecer, korkar mı, ağlar mı diye ama çok rahatı, daha çok hep uyudu. Tabiki mizmizlandığı da oldu ama korktuğum kadar değildi. Sizde rahat olun, 1 saat zaten bindim deyince ineceksiniz