Kizlar bebegim 10 aylik ek gidaya gectigimizden beri meme reddi yaşıyoruz iteleye iteleye 10. Aya kadar anca emdi 3 gundur emmiyor kendimi cok kotu hissediyorum sanki başarısızlık gibi geliyor bana sütümün tadi bile degisti emmeyince bu aya kadar emmesi yeterli mi yoksa zorliyim mi zorlasamda çıldırıyor emmemek icin ne yapsam bilemedim cok kötüyüm duygusal cokuntudeyim.