Nilya88 merhaba bir sey sormak istiyorum, benim bebegim de mama bebegi ve 2 aylik. Benim kullandigim mama da 2 ayliktan itibaren 180 ml gunde 5 kez yaziyor. Sizin mamanizda onergeler nasil? Bu arada kizim 150 ml iciyor mamayi ve gercekten 5 kez iciyor. Tabi bazen 90 icip sonrasi 60 daha iciyor.