Annisno benim oğlumda ikizler 16 ay 27 günlük. İnada sora geldimi inat ama gelin görün ki arkadaşın yazdığı gibi mutlu bi çocuk sevilmeyi sevmeyi cok sever arada gelir aba der dudağımdan öper hatta geçen babasıyla dışarı çıkarken kapı önünde bi an babasının elini bıraktı geldi beni yanağımdan öptü ababa ( bay bay) dedi gitti yine babasına bütün bedenimde kelebekler uçtu neşe kaynağı bi burç inşallah hayatları da öle olur hep. Ayrıca cok haylaz 2 dakika durmaz 😂😂uzun oldu ama yazdım işte öle bi içimden geldi😂😂