Kızın boy boy resimleri konulmuş babası tarafından. Bu kızın 10 aylık emine adında bir kardeşi de var ama onun hiç fotoğrafını koymamışlar o kız da çok tatlı mesela. Bütün aile sadece müslümenin fotoğrafını koyuyor. Babasının daha önce muslumeyi evlatlık verme girişimi olduğu da konuşuluyormus bölgede. Yörükleri tanıyanlar bilir ki yörüklerin elinden çocuğunu kaçırmak çok zordur yerler adamı yani. Bu ailenin bu kadar sakin olma sebebi de olayı biliyor olmaları olabilir. Muge anlıya kendileri basvurmamiş mesela. Aramalar çok ciddi oldu bu olayda oluk oluk insan aktı gülnara aile de bunu beklemiyor gibiydi. Çocuğu evlatlık vermiş olabilirler, cocugu kaza ile öldürmüş olabilirler göç ettiklerinde de kayıp demiş olabilirler mesela. Ya da husumetlileri ve borclulari olabilir onlar almış olabilir fidye ister gibi. Yani pek çok şey olabilir ama Yörük çadırının yakınına bir yabanci kolay kolay yaklaşamaz, köpekleri olur çiğ çiğ yerler adamı. Ailenin sakinliği de olayı bildiklerini düşündürüyor bana. Zaten işin içine jasat girmiş