Benim kızım şuan 13 aylık ama o zaman nasıl sa şuan da öyle sabah yumurtalı kahvaltı vs uyurken süt uyanınca çorba sonra yine süt akşam üstü meyve sonra yine süt en son muzlu yoğurtlu yada irmikli bişey yapıyorum onu yiyiyor bidaha gece 12 deuyurken yine süt arada şaşıyor saatler ona bağlı biraz ama net olarak bu şekilde bazen bir öğün falan atlıyoruz