1 yaşına kadar her ay kilo aldığı için insan bir yaşından sonra da böyle bir beklentiye giriyor ve bu bizi üzüyor. Kızım şuan iki yaşında 11 kilo. Bir yaşından sonra çok yavaş kilo almaya başladı hatta bazen kilo verdi. Belli araliklarla doktor kontrolünde ilerliyoruz. Kilo çok kafaya takılan bir şey aslında çok normal bu şekilde ilerlemesi merak etmeyin.