Sakin bi bebek normalde 7. Aya yeni giricez her şeye ağlıyor katılır gibi aşırı bunaldım geceleri de ağlamaktan uyumuyor beslenmesi tam altı temiz gazını da çıkartıyor kendisi salyası çok akıyo dişleri sürekli kaşınıyo diş sancısı mı bunlar normalde hiç böyle yapmazdı son dört gündür canıma yetti valla 😞😞