Aycanaysun19 Momyboygirl ben deerma mark kullanıyorum çok güzel gümüş iyonlu buhar veriyor yazıyor özelliğinde ama biz memnunuz
kurkmantosuz-madonna Buhar makinasından farkı ne acaba bunun , bende var ama bu kod verdiğinizden değil . Weewell benim cihazım da çok memnunum
Momyboygirl kurkmantosuz-madonna inanın bilmiyorum bende çok uzağım bu buhar makinesi olayına bi anlasam ona göre alıcam 😔
kurkmantosuz-madonna arslaninannesi98 weweell vhc712 çokta memnunum havayı nemlendiriyor , burun tıkanıklığına ve kuru öksürüğe çok iyi geliyor
annecmmm Evim doğalgazlı değil klima ve ısıtıcı kullanıyorum benimde kullanmak gerekiyor değil mi😒 çok almak istiyorum sçzce
kurkmantosuz-madonna annecmmm kesinlikle kullanın derim çünkü klima ortamı çok kurutuyor hiç pişman olmazsınız