Ben serum fizyolojikten sıkıyorum birer damla sonra çekiyoım onun bi sıkıntısı olmuyor bizde yeni atlatlık kulak enfeksiyonunu bi çözelti damla verdi bize doktorumuz çok iyi geldi ama benim kızım 13 aylık şuan yavrum benim şifa versin allahım çok zor