Merhaba güzel anneler 🤍öncelikle çok arada kaldığım bir konu,zorunlu değilim çok şükür ama iyi imkanları olan hafta sonu yok akşam 5:45 çıkış,eve pekte uzak sayılmaz hatta özel araçla gidebileceğim bir iş ama iki çocuk biri 10 diğeri 1,5 yaş .annem bakıcak sağolsun ama iki çocukla devam etmeliyim çok kararsızım (bahsettiğim gibi bence gayet iyi olan çalışma saatleri ) sanırım biraz destek cümlelerine ihtiyacım var 🙏siz olsanız kabul eder miydiniz ?