0310_b Kızlar emzirirken psikiyatri hapı kullanan varmı yada doktor anne emzirdiği için ona göre ilaç verirmi?
0310_b Yamanikomm yanlış anlamayın siz ne için kullanıyorsanuz psikiyatri ilacı ve memeden kestiğiniz zaman bebeğiniz kaç aylıktı
Yamanikomm 0310_b bende yuksek obsesif kom. Bozukluk var kullandigim ilaclar sute geciyor o yuzden kestim zaten biz mama meme gidiyorduk en basindan beri bu hastaligim yuuznden sutumu cogaltanadim 5 aylikti sagmayida biraktim
NehirinAnnesiii Benim lohusalıgım çok kötü gecti ve doktorum süte en az gecen ilac verdi paxera kızım 7 aylık hala onu kullanıyorum