Bademmmmmm Arkadaşlar 6 ay 27 günlük bebeğim var ek gıda almaya başladı ama iki gündür kakasını yapamadi ilk defa oluyor böyle ikiniyor ama olmuyor ne yapmam gerek zeytinyağı verdim kayısı ezip verdim ama yapamadı ne olur bı akıl bu durum normal mi