Merhaba herkese .bebeğim 1 yaşında tam ,kgsu 7900-8 kg arası doğum kgsu 3250.doktora rutin kontrole götürdüm kgsu ortalamanın çok altında dedi ama okadar iştahsız bi bebek ki .şu 3 gündür hasta oldu öksürüyor bide diş çıkarıyor .emmiyor ,mama yapıyorum 90 cc olduğu gibi lavobaha döküyorum ,mesela ;tarhana yayla çorbası yapıyorum yemiyor köfte veriyorum yemiyor sadece su içiyor başka hiç bişey yemiyor agzını kilit gibi yapıyor . artık çıldırcam çocuk aç ve uykusuz tüm gün dayanıyor .şimdiden 400 gram zayıflamış .her yeme saatinde kalbim sıkışıyor artık.acaba vitamin serum mu taktırsam ?