Hangi uygulamayı kullanıyorsunuz. Lütfen yazın cıldırmak uzereyım hesaplıyayım
Hesaplayınca geçecek mi😂😂
Canım ben kullanmıyorum ama Harika Haftalarmış programın adı ücretli programmış