ikos58 Maşallah valla benimkide 40 ı çıkmadan gece uyur anan sürekli kalkardı emzirirdim gündüzleri çok uyurdu hiç uyanmazdı ben kendim kaldırır emzirirdim o da geri uyuya kalırdı en az 3 saat yatıyordu gündüz. Şimdi 2 ay 20 günlük gündüz uyku diye bişey yok sadece öğlenleri yatıyor bi iki saat sonra yarım saat uyuyor uyanıyor 2 saat uyanık bi uyuyor 15 dakikalık ne yapacağımı bilmiyorm 40 ı çıkmasaydı keşke diyorum ne kadar uyumlu bebekti şimdi cadı oldu kızım yinede hamdolsun 🙏🏻