dilek_kayra SenaSencer 3 buçuk aylık oğlum var yüzü hep kırmızı süt ürünlerine yumurtaya alerjisi var bunlar benim bildiğim belkide başka şeylerde dokunuyor daha çözemedim 😒
Alpbebek2 SenaSencer canım yine iyi süt ve ürünlerine yok şükür eğer o da olsaydı hiç birşey yiyemezdin ilk anneliğin aklına ne gelirse yediğimde yüzü kırmızı oluyordu oturup agladigin çok günler oldu zehir oldu anneligimi hiç yasayamadim 4 ay kadar bir süre hiç birşey yemeyip sadece zeytin ekmekle oğlumu emzirdim şükür gelisimide iyiydi olduğu kadar zayıf şuan ama yapacak birşey yok sonra birden azar azar yemeye başladım şükür şuan yok geçti ama çok zordu Allah kimseyi evladiyla sinamasin inşallah Allah sizlere şifa versin
SenaSencer Alpbebek2 canım sütüm yok 6 ay emzirebildim o zaman böyle birşey bilmiyordum ki herşeyi yiyordum 🤦🏼♀️ Yazmayı unutmusum süt ürünlerine de alerjisi var. Sanki tüm yiyecekler dokunuyor 🥺
Drn05 Alpbebek2 4 ay sonra tepki vermedi mi 6 aylık olduk 4 aydır diyetteyim yumurtayı açtık bişey yok gibi darısı sğt ürünlerine insallah