Bebeğim ilk iki hafta beni hiç emmedi. Daha sonra emmeye başladı ama göğüs ucum çok az olduğu için doktor göğüs ucu slikonu önerdi şuan emiyor o slikonla. Bebeğim şuan 38 günlük ve artık slikonu bırakmak istiyorum ama slikonsuz emzirmeye çalıştığımda biraz emiyor sonra ağlamaya başlıyor. Bu slikonu bırakmak için ne önerirsiniz? Alıştığı için bırakmaz mı artık ya da biraz daha büyüyünce bırakır mı ? Bir de slikonla emdiği için sütün daha az gelir diyenler var tene temas olmadığı için doğru mudur