Hanımlar çok yakın arkadaşım 3 YILDIR kanser . Kendisi başka ben başka şehirdeyim. Daha önce yanına geçmiş olsuna vs hediyeli gittim ama
Bu kez ona kargo göndererek mutlu etmek istiyorum
Ne alabilirim ya ? Ne alırsa anlamlı mutlu plur sizce ? Bu konuda acemiyim kimseye birsey göndermedim böyle
(Teraryum __kahve fincanı çiçekçikolata sepeti__) vs….gibi şeyler aklıma geldi ama bunlar dışında) birşeyler olsun