Kızlar bebeğime doğduğundan beri aptamil kullanıyordum ama çok fazla gaz problemi yaşıyordu similac önerdi doktorumuz aldık şimdi onla gaz problemimiz yarıya indi resmen ama kullanmaya başladığımız ilk günden beri kakası yeşile döndü bebeğimin internette hiç iyi şeyler yazmıyor bu beni çok korkuttu ne yapmalıyım? Bebeğim iki ay yirmi günlük emziryorumda ve herhangi bi rahatsızlığı yok bence