Daha önce kum dökmüştüm 1 defa o zaman şiddetli bel ağrısı ve böbrek ağrısı ile uyanmıştım idrarım yanıyordu ve kanlı geliyordu.. ilaç kullandım geçti. Şimdi doğum yaptım acayip bi sırt ağrısı başladı sonra belime geçti o ağrı dünden beri de belimden böbreklerime geçti… bu ne olabilir bilmiyorum doktora gittim tomografi vs herşey cekıldı birşey çıkmadı.. başına böyle birşey gelen oldu mu? Böbreklerim ağırıyor ama idrarımda yanma veya kan yok.. Bilgisi olan yazabilir mi? Doktora sor demeyin gittim birşey çıkmıyor 3 doktora gittim.. belki daha önce basına gelen olmuştur ondan soruyorum