Prensescik 2.5 aylık bebeğim kakasını bazen 4 günde bı bazen 1 haftayi buluyor yapması doktora götürmem gerekirmi sadece anne sütü alıyor bu arada
Guzelkizimbenim Prensescik hayır 10 güne kadar normal ama sıkıntısı bi zorla yapma flan varsa götürün ama keyfi yerindeyse sıkıntı yok
Guzelkizimbenim Prensescik o zaman sorun yok ben bu konudan çok doktor gezdim için sıkıntı yapmayın düzene girer zamanla 😊