21 günlükken sünnet ettirdik. O kadar kolay oldu ki . 3.gün iyileşmişti. Sadece sünnetten sonra ilk çişini yapınca 10 dk.ağladı. Sonra üç tane krem yazmıştı doktor. Bezini her açtığımda üçünü birden sıkıp karıştırıp bezini bağlıyordum. Doktora sargı bezi olmayacak mı dedim. Doktorda bana onun sargı bezi kendi bezi hiç gerek yok dedi. Dikişler kendinden eriyen dikişti. 1 hafta sonra kontrole gittiğimizde doktor hehh işte bakın çok güzel iyileşmiş dedi. İşte bu yüzden ben yenidoğan sünnetini herkese tavsiye ediyorum dedi. O yüzden daha fazla geç kalmadan, daha fazla hareketlenmeden yaptırın derim. İnanın çok çabuk iyileşiyor. Biraz uzun oldu ama detaylı anlatıp sizi aydınlatmak istedi ☺️