Doktorum iç yaraların 6-7 ayda iyileşeceğini söylemişti. Sporu bir kaç ay daha ötelesen sanki daha iyi olur😞 Şu anda bile bişe kaldırırken eğilirken acı hissediyosundur. Mekik çekerken karnına çok baskı olacak , istersen biraz daha toparlanmayı bekle.. Bende aynıyım iki buçuk aylık bebeğim. Dümdüz karnım vardı şimdi çirkin bir göbek bekliyorım bende iyileşmeyi