Gerçekten napcagimı şaştım artık ya. Tadimlara başladım 6. Aya girecek bebeğim artık. Ama başladığım her besinin ikinci günü vücudu kızarıyor kakasinda bir sıkıntı yok kabız veya herhangi bir sorunu yok ama yüzü sırtı kızarıyo. Besin alerjisi mi acaba ne yapmalıyım yavaş yavaş alışsın istiyorum şuan sadece emziriyorum. 😣