Neolur yardım edin delirmek üzereyim
3 buçuk aylık bebeğim var
6 7 gündür geceleri hiç bi şekilde uyumuyo ağlaya ağlaya uyanıyo
gözlerini açmadan aglıyo
gaz ilacı veriyorum
bi yeri agrıyodur diye calpol veriyorum ama yok
yarım saat 1 saate bi kalkıyor sürekli
Neden yapıyordur acaba