Seymaemre-asya34 Afedersiniz ama bebeğim 43 günlük gazı kakası kokuyor usutmus olablr diolar ama doğduğundan beri öle gibi hatrlamyrm varmı benm.gibi olan normal mi kokuyor mu sizinkilerin
Ftm_dmr11 Seymaemre-asya34 Benimki de doğduğundan beri kakası kokuyor yani çok şükür bir sıkıntısı yok 54 gün olduk 😂 kaka bu bence her halükarda kokar😂
_YanakReisinAnnesii Seymaemre-asya34 benimkinin de kokuyor 3 ay 12 günlük 😅 ama genelde mama içen bebeklerin ki çok kokar diyorlar benimki de sadece mamayla besleniyor
Katun Seymaemre-asya34 soğuk almış olabilir doktor öyle demişti bize. Benim bebeğiminde ara ara kokuyor mesela 2 3 gün giyimine dikkat ediyorum koku gidiyor
Seymaemre-asya34 Benimki byle kokmuyrdu filan diyenler var acaba bsey mi var dye düşünüyor insan yenidoğan byle kokmaz
nutellayiyensincap Bebeğim 5 ayı bitirdi,doğduğundan beri öyle.. üstelik hiç mama da kullanmadık. Çok şükür sağlığı da yerinde. Hiç kafaya takılacak bir şey değil bence😄
Katun Seymaemre-asya34 evet tabi abartmadan evin ısısına göre. Benim bebeğim dışarıda üşümüş olmalı çünkü ev gayet sıcak