Senayy büyük ihtimalle harcını yatırmış ama tevzi kısmına evrakları vermediğiniz için işiniz askıda kalmıştır, suçlu olacak bir durum yok, sadece boşuna zaman kaybı yaşamışsınız. Keske daha ayrıntılı anlatsalardı size. Yada her işlemden sonra “tamam mı işim bitti mi başka bişey yok demi” diye sormak lazım memurlara, yoksa bilememek normal