Kızlar oğlum tam 4 aylık oldu bugun bi haftadır anamı ağlattı resmen diyebilirim doğduğundan bugune beni hiç zorlamayan cocuk canıma okuyo normalde müzik acar yatağına bırakırdım şimdi emziriyorum yok salllıyorum yok ağlıyor sürekli cok mızmız olmuş ağzından sürekli su geliyo artış var huysuzluk var uykuya direniyo uyumuyor uyusada yarım saat sonra uyanıyor uzun süre emmiyo bazen hatta memeni cekiştirip ağlıyo alt ön dişlerine baktım şişmiş hafif beyazlık var acaba diş cıkarıyor onun ağrısı mı bu yoksa başka rahatsızlığımı vardır tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum