Kızlar nolur yardım😞 Şu atak haftasındamıyız ne pek inanmıyodum ama var gibi de.. Bu dönemde memeyi almama gibi bişeyle karşılaştınız mı meme bazen mama veriyorum bu gün özellikle çılgın gibi ağlıyor katılıyor ve meme almıyor. Sakinleştiriyorum derken tekrar deniyorum yine aynı. Atakla mı alakalı bu şimdi?