ikra canim bende pcoluydum ve ilk kizima zar zor hamile kaldim 2 defa asolama yaptim olmadi sonra ara verdij 2. Ayda hamileyfim kendiliginden oldu. Tabi kizim dogdu ve kızım 14 aylikken hamile olduğunu öğrendim tekrar yani merak etmeyin bizim tek sıkıntımız zaman alıyor hamile kalmamız ama bian da hamile yapabiliyoruz benim şahsen oyle oldu kızım uzun sürdü oğlum hemen oldu stres etmeyin ve olacakmış oldumu diye düşünmeyin ben ne zaman bıraktım o zaman oldu.