Linosh %90 gecer dedi. Küçük dedi. Ben korktum hatta bana kızdı. Şimdi siz dışarı cıkınca neyi varmış die sordukları zaman cocugu anjio ettirecez, kalp ameliyatı gibi büyüteceksiniz dedi. Espri yaptı orda bana. Ya kapnianmazsa dedim anjiyo olur o zman dedi. Allah göstermesin. Ama kapanır hep kapanıyor dedi. Ben yarın kalp doktoru randevum 3 ay gecti. Size yazarım son durumu yine. Hepimize moral olur inş hayırlı haberlerle gelirim, gelirsiniz 🙏