minikmelegimmmm 3 aylık bebeğim var ve sanırım covıd oldum test verdim sonuç bekliyorum aşı olmamıştım henüz olmayı düşünüyordum tam … öksürük agrı halsizlik var emzırıyorum ama nasıl takvıye alabılırım blmyrum c vıtamını almaya çalışıyorum su vs ama sütüm ıkı gun önceki gibi değil benım durumumda olan ya da atlatan var mı lütfen tavsiyelerınızı bekliyorum
Birgllafci minikmelegimmmm bende atlattım eylülde bol bol nane limon bal kaynatıp içtim, ıhlamur limonlu. Meyve ve bol su tükettim olabildiğince dinlenmeye çalıştım. Ağrım olduğunda da minoset alabilirsin demişti doktorum.
Ozgdfn minikmelegimmmm bizde geçen hafta atlattık ne bir kaç gün benimde sütüm çok çok azaldı kesilecek sandım. İnşallah kolay bir şekilde atlatirsiniz çok geçmiş olsun
minikmelegimmmm Birgllafci parol alıyorum minoset daha mı etkıli acaba? Sütünüz normal mıydı benım psikolojik olarak yıne etkılendı ıkı gün önce gürül gürül akıyordu mümkün mu boyle bır sey 😥 ben evde tekim eşim çalışıyor devlet memuru onlarda artık pozitif çıkmazsa izin vermıyorlarmış napcam blmyrum eşimde belirti yok
Birgllafci minikmelegimmmm sütümde cok bi farklılık olmadı psikolojik olabilir belki sizinki, ever minoset daha cok rahatlatıyodu beni atıyodum ve uyuyodum. Bol bol emzirin ve psikolojik olarak da stres yapmamaya çalışın sütünüzü etkiliyordur belki💜
bchsnt Ben de bebeğim 1 aylıkken oldum, cok da agır geçirdim coviti. Bebeğime maskesiz hiç yaklaşmadım maske ile emzirdim ellerimi devamlı yıkadım, sık sık emzirdim. Ben agır gecirdim ama cok şükür bebeğim de herhangi bir belirti olmadı
minikmelegimmmm bchsnt darısı bana cnm covıd miyim kesın degıl ama grip de olsam ağrım falan cok ben de cocuga yaklaşmıyorum mümkün olduğunca ama bızımkı cok kucakçı maske takmaya çalıştım bogulyorum yıne de cocugum için dayanacağım bir de tek basımayom halsizlik cok kötü
minikmelegimmmm Birgllafci keşke uyuyabilsem bebeğim gündüzleri uyumuyor ve tekim geceleri de iki saate bir kalkıyor acıkıp dinlenemıyorum galiba ondan
Birgllafci minikmelegimmmm evet dinlenememenin etkisi de illa ki oluyodur. İyileşin inşallah bi an önce🙏🏻
Ozgdfn minikmelegimmmm çok teşekkürler 💕 evet evet şükür bı kaç gün sonra düzeldi. Bol bol c vitamini tükettim portakal mandalina limon ayriyetten vitamin takviyesi aldım.ceviz badem fındık bunları tükettim genel olarak direncim düşmesin diye aslnda iyi beslenmeye çalıştım. Şükür grip gibi geçti. Bı koku tat gitmişti benim.