[silindi] Zeytinyağıyla taraman lazım. Kızlar tekrarlamaması için şampuanı sulandırıp kullanın bebeğinizin kafasına hatta mümkünse köpük yapıp yıkayın saçlarını zaten tertemizler ❤️ Koyu kıvamlı şampuan bebeğin cildine zarar veriyor en doğalı da olsa 💕
Bebegimm1 bchsnt zeytinyag aslinda cogaltmasina sebep oluyor bende gecirmemisti banada zeytinyag demislerdi ama bu paylasimi gordukten sonra kullanmadim hindistan ceviz yagsini onermisti onu surdum ve tamamn gecti kulak arkasinda falan da varsa oraya da bakin
Nesli06 bchsnt haftada 2 3 kez duştan önce sürüp 10 15 dk beklettim ben taramadım ama banyoda dökülüyor zaten bizde çok olmadığı için birkaç seferde geçti