Smyrna1121 aynı göğüste tutup emzirmek gerekiyor.mesela göğüste hala süt varken dur diğer tarafa alayım dememek gerek. Bebek çektikçe süt gelmeye üretilmeye devam eder. Önce ön süt gelir sulu ve tatlıdır. Daha sonra bebeği tok tutup sismanlata ak olan yağlı süt gelir. Yutmaya devam ettiği sürece meme değişmeyin