İyi akşamlar arkadaşlar 3 ay 10 günlük bir kızım var 3 gündür uyku problemi yaşıyoruz uykuya dalamıyor hep ağlar gibi mırıldanıyor akşam saat 8 de yatırıyorum 9 a kadar mırıldanıyor yatağında. Gidip pışpışlıyorum yine aynı. Başına gelen var mı böyle bu aylarda acaba? Birde ben eşimin memleketine geldim kayınvalidem sobayı çok yakıyor acaba sıcaktan mı uyuyamıyor dicem ama 10 gündür buradayız sıcaktan olsa geldiğimiz akşam da böyle olurdu. Kafam karıştı iyice 😪