@Aysenurcetn
Aysenurcetn henüz çok minik , az daha sabredin . 40. Gün sarılık başladı bizde, sonra meme-mama .. 2.ay aşısında kilo iyi bulunmadı . Aldı bizi bir stres , ay doysun da’lara geçtik . Sonuç ; en başından beri kaşık biberonlarla uğraşan ben , ‘ bi mama mı versek’ çilere yenik düştüm/biberona geçtik . Artık meme almıyor . Ve bu çok üzücü gerçekten. Emzik kurtarıcı mı kurtarıcı ; fakat nerden baktığınıza bağlı , bence erken annesi , bir süre daha verme , çünkü çok akıllılar , silikonlar devreye girince maalesef meme arka planla kalıyor. 😔