Selam kızlar, bebeğim 8 aylık olmak üzere. Meme mama ek gıda 3 lu gidiyoruz. Yatak odamizda kendi yataginda yatiyor. Gündüz 2 saatte 1 en fazla 45 dk uyuyor. Akşam 19.30 da yatıyorum. Uykuya geçerken de sütünü -mamasini iciririm kucağımda uyur yatagina yatıririm. Yarım saat sonra kalkar tekrar kucağıma alırım tekrar uyur. Bu böyle devam eder. Uzun uykuya geçtikten sonra 23.30 da kalkar 2 ye kadar oyun oynuyor ağlıyor çok zor uykuya dalıyor. Sonra 4 5 6 sürekli kalkıyor. Sabah da 7 dedin mi ayakta. Gündüz uykuları genel olarak 9 12 3 ama o kadar az uyuyor ki. Nerde hata yapıyorum yardım edin nolur. Artık uykusuzluktan sinirleniyorum tahammül seviyem azaliyo asla kızmıyorum kızıma ama gücüm kalmıyor. Bir düzen tutturamadım. Nasıl uyku eğitimi vercem
Çok uzun yazdım okuyana,cevap verene şimdiden teşekkürler