Edaa28 Kızım ismiyle her seslendiğimde bakmıyor herşeyden canı sıkılıyor oyuncaklarıyla oynuyor fakat sıkılıyor oyalayamıyorum sizinki ismiyle seslenince her seferinde tepki veriyor mu ?
Keskeuyusamm Ay yok canım o aylarda benim kızım da bi bakar bi bakmazdı çok erken onun için şimdi 1 yaşında her seferinde bakar
Edaa28 Keskeuyusamm ya oyle mi bilmiyorum ya ablam sürekli bakmıyor ismine umrunda degil gibi davranıyor diyor bwnde korktum
Keskeuyusamm Edaa28 yok kuzum ben de çok kafama takardım ama erkekmiş o dönemlerde arada bi bakar bakmaz şimdi zehir gibi hep bakıyor