selam kızlar 4 seans gittim lazere tabi nakit ödeme yapılıyor ilk seansta biliyorsunuz hamile oldugumu öğrenince hemen bıraktım doğumunu yap gel dedi güzellik merkezi. 3 seansim daha vardi. sezaryen olali 40 gun oldu gitsem olurmu sizce doktora gitmedim daha kontrolde soracağım ama gidenler varmi diye sormak istedim