Bucuruk85 Anneler arka oto koltuğunda oturan bebeklerimiz için dikiz aynası kullanan varmı ben ebebekte baktım ayna demeye şahit ister çok kötü
Oozzee Bucuruk85 ben de merak ediyorum bunu.. Her defasında alayım diyorum ama hep unutuyorum.. Bebeği yolda görmeden gideceğimiz yere gidiyoruz, o arkada ne yapıyor bilemiyorum ve bu çok canımı sıkıyor. Bekleyeyim bakalım ben de burada..
TazeAnneL Bucuruk85 evet ben kullaniyorum. Ben amerikada yasiyorum Amazon.com dan aldim gayet memnunum