Selam anneler, 4.5 aylığız, atak dönemindeyiz hala bitmedi, gündüzleri bazen emzik bazen memede uykuya geçiyor, gece uykusuna geçerken sadece meme veriyordum, 3 4 gündür meme dede dalmamaya başladı bende emzik verdim sizce emzik ile uykuya geçişte ileride sıkıntı yaşarmıyız? Sizde durumlar nasıl? Nası geçiyor günler, deneyimli anneler yorumlarınızı bekliyorum 😍