Kirazmevsimi bndee sabirla bu surecin gecmesini bekliyorum ama anne oldugumuz surece hep bi donemimiz olacak. Allahin izniyle bebeklerimiz saglikli olsunda gerisi onemli degil uykusuzda olsak emmesede aglasak da bebeklerimiz buyuyor gun gectikce o yuzden kafamiza takmayip onlar icin en iyisi yapmaya calisacagiz.