MomyT Yusuf20 benimki de aynı ve diş çıkartıyor. Doktor yakınlarım burnunu açık tut dediler. Serum fizyolojik ve açıcı kullanıyorum Evim sıcak olduğu için duş aldırıyorum üst solunum yolları açılsın diye bende yeni önerilere açığım